Yleisiä kysymyksiä ja vastauksia

Täältä löydät vastauksia yleisiin kysymyksiin. Etkö löydä vastausta kysymykseesi? Tervetuloa ottamaan yhteyttä.

Tilaus

En ole saanut tilausvahvistusta?

Automaattinen tilausvahvistus lähetetään sähköpostiosoitteeseesi, kun tilaus on mennyt läpi. Jos et löydä sitä postilaatikostasi muutaman minuutin kuluttua, tarkista roskakori. Ota yhteyttä order@tantfondant.se, jos vahvistus puuttuu vielä 15 minuutin kuluttua.

Jos olet tehnyt ostoksia ollessasi kirjautuneena sisään tai rekisteröinyt tilin tilauksesi yhteydessä, voit myös nähdä tilausvahvistuksen sivuillani.

Kuinka luon kirjautumistilin?

Luot tilin valitsemalla kassalla "Luo kirjautumistili" -ruudun ostosten yhteydessä. Kun olet luonut tilin, voit kirjautua sisään nähdäksesi aiemmat tilaukset ja tallennetut tuotesuosikit sekä muokataksesi asiakastietojasi. Saat myös tarjouksia ja kampanjatietoja sähköpostitse. Voit peruuttaa postituslistamme milloin tahansa.

Voinko tehdä muutoksia tilaukseeni?

Ota yhteyttä osoitteeseen order@tantfondant.se mahdollisimman nopeasti, jos huomaat tilauksessasi virheen tai haluat tehdä muutoksia. Muista liittää sähköpostiin tilausnumero. Huomaa, että emme voi tehdä muutoksia, jos tilaus on jo pakattu tai lähetetty. Emme myöskään voi taata, että meillä on aikaa muokata tilaustasi päivinä, joissa myyntipaineet ovat korkeat.

Toimitus

Kuinka pitkä toimitusaika on?

Ennen klo 14 saapuneet tilaukset (arkipäiviä lukuun ottamatta pyhäpäiviä) lähetetään varastoltamme yleensä samana päivänä. Riippuen asuinmaastasi, toimitus kestää yleensä 2-5 työpäivää. Huomaa, että toimitusaika voi vaihdella kassalla valitsemasi toimitustavan mukaan.

Missä pakettini on?

Kun paketti luovutetaan rahdinkuljettajalle (DHL), lähetetään toimitusvahvistus sähköpostitse. Sähköposti sisältää lähetysnumeron ja linkin, jonka avulla voit itse seurata lähetystä. Kun paketti on saapunut välittäjälle, lähetetään ilmoitus sähköpostitse tai tekstiviestillä. Seuraa pakettia seurannan avulla, sillä harvoin voi tapahtua, että välittäjät eivät ilmoita paketista.

Maksu

En löydä laskuani?

Jos olet valinnut Svea-laskulla maksamisen, lasku lähetetään tilauksen yhteydessä ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tarkista roskakorisi, jos olet vastaanottanut tuotteet, mutta et vielä saanut laskua. Voit tarkastella laskujasi myös kirjautumalla Svean verkkosivuille.

Ota yhteyttä Svean asiakaspalveluun, jos sinulla on kysyttävää laskustasi.

Palautukset & valitukset

Olen katunut sitä, voinko palauttaa tilaukseni?

Ehdottomasti! Asiakkaana meillä on oikeus 100 päivän palautusoikeuteen syötäväksi kelpaamattomille tuotteille ja 14 päivän palautusoikeuteen elintarvikkeille. Palautuksen maksat sinä asiakkaana ja se maksaa 7,90 €. Tietoa tuotteiden palautuksesta löydät täältä.

Tuotteeni on vaurioitunut/sain väärän tuotteen

Ilmoita meille mahdollisimman pian, jos olet vastaanottanut vahingoittuneita tai virheellisiä tuotteita. Vaurioituneista tavaroista tulee ilmoittaa palautusmenettelyjemme mukaisesti.

Jos olet saanut väärän tuotteen, ota yhteyttä osoitteeseen order@tantfondant.se.

 

Tuote on lisätty ostoskoriisi